Returer

HUR RETURNERAR JAG EN VARA?

Om du inte är nöjd med ditt köp och önskar returnera ett föremål, kontakta oss inom 45 dagar från mottagandet av din beställning.

Vänligen ange ditt beställningsnummer samt anledning till din retur. Vårt kundservice team kommer därefter att granska din returförfrågan och skickar ytterligare instruktioner om returen är godkänd.


Returprodukter måste finnas i originalförpackningen, inklusive tillbehör, manualer och dokumentation.

Returnerade artiklar måste vara oanvända, d.v.s. i samma skick som du fick dem skickade till dig. Om villkoren för den produkt som skickas tillbaka till oss inte är i acceptabelt skick förbehåller vi oss rätten att inte återbetala eller byta ut. Produkter som har specialtillverkats kan inte återbetalas eller bytas ut.

VAD HÄNDER OM VARAN ÄR DEFEKT / FELAKTIG / SKADAD?

Fick du en felaktig eller defekt produkt? År du helt enkelt inte nöjd med din beställning?

Kontakta vår kundsupport för att starta returprocessen. För att processerna returen behöver vi:

Ordernummer

Köpbevis

Video eller bild på den defekta varan

Komplett leveransadress

Telefonnummer

I vissa fall kan du vara skyldig att inkludera en video eller ett foto på den defekta produkten som bevis för att återbetala eller ersätta produkten.


Hur lång är retursprocessen?

Behandling av avkastning kan ta upp till 14 arbetsdagar från den dag vi mottar din retur. Vi kommer att maila dig för att bekräfta när din returnering har behandlats.


För returnerade varor krediteras en fullständig återbetalning för defekta produkter. För icke-defekta varor, utesluter återbetalning alla fraktkostnader.